۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۶۴۷۷۸۲
در شرق اهواز صورت گرفت؛

توزیع ۴ هزار بسته معیشتی در مناطق محروم| فعالیت ۱۵ کارگاه تولیدی

توزیع ۴ هزار بسته معیشتی در مناطق محروم| فعالیت ۱۵ کارگاه تولیدی
حجت الاسلام میرعلایی از توزیع ۴ هزار بسته غذایی و فعالیت ۱۵ کارگاه تولیدی در شرق اهواز خبر داد.
حجت الاسلام سید امیر میرعلایی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی (ع) شرق اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه بسیج از مردم و برای مردم است، خاطرنشان کرد: جهادگران بسیج ناحیه امام علی (ع) در شرق اهواز، در زمینه ضدعفونی معابر، توزیع اقلام بهداشتی و معیشتی یاری رسان مردم در شبانه روز هستند و تا شکست کرونا در کنار همشهریان می‌مانند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی (ع) شرق اهواز با بیان اینکه مردم ایران در آزمون بزرگ کرونا سربلند خواهند شد، عنوان داشت: ناحیه امام علی (ع) با تشکیل قرارگاه زیستی در سطح ناحیه، ابتدا به رصد و پایش آمار پرداخته و سپس به ضدعفونی معابر و اماکن و محلات آلوده، پمپ‌های بنزین، عابر بانک‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای اقدام می‌کند.

حجت الاسلام میرعلایی ادامه داد: تاکنون ۴ هزار بسته معیشتی در سطح ناحیه میان اقشار ضعیف و آنانی که به خاطر شیوع کرونا ویروس، شغل خود را از دست دادند؛ در ماه گذشته گذشته توزیع شد.

وی بیان داشت: در مرحله دوم ۶ هزار بسته معیشتی در میان اقشار ضعیف و کم درآمد توزیع می‌شود ضمن اینکه ۲ هزار بسته بهداشتی نیز در مناطق محروم توزیع خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی (ع) شرق اهواز به تشکیل کارگاه‌های تولید ماسک، دستکش و بسته بندی الکل اشاره کرد و گفت: بیش از ۱۵ کارگاه در زمینه‌های مختلف و در محله‌های گوناگون مشغول تولید هستند ضمن اینکه بسیجیان ناحیه هر پایگاه و مسجدی را به یک کارگاه تولیدی برای خدمت رسانی به مردم تبدیل کردند./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات